Багато власників бізнесу роками, а то й десятиліттями тягнуть на собі операційне управління, живучи на роботі і виконуючи цілий ряд операційних завдань.

Однак рано чи пізно приходить момент, коли компанія розростається — й власник, який взяв на себе роль марафонця, не витримує ритму заходів по управлінню компанією. А їх ціле безліч:

  • Щотижневі збори.
  • Контроль показників ефективності.
  • Читання звітів.
  • Щомісячні заходи по стратегічному плануванню і багато іншого.

Щоб досягти успіху, важливо зрозуміти, що власник — не марафонець, а спринтер, чия мета генерувати ідеї і вкладати в неї енергію, запускаючи маховик бізнесу.

Як розділити ролі спринтера і марафонця — дивіться у моєму новому бізнес-інсайті.

А щоб цілі досягалися швидше, скачивайте корисний документ — Очікувані результати роботи операційного директора: http://bizcon.me/od2211