Друзі, вітаю вас з Днем усіх закоханих. Стосунки чоловіка і жінки багато в чому схожі на взаємодію компанії та її клієнтів.

Про це я розповім вам у новому бізнес-інсайті.

Уявіть собі ситуацію: ви знайомитеся з дівчиною і відразу ж пропонуєте їй вийти заміж.

Швидше за все, це не спрацює. Так і з потенційними клієнтами — спочатку потрібно справити перше враження і прагнути максимально швидко розвинути лояльність. Тільки потім починається спілкування, спрямоване на продаж.

Якщо завоювати любов клієнтів — вони будуть повертатися знову, стануть адвокатами бренду і будуть радити вас знайомим. Прагнете до цього!

Навчити співробітників захоплювати, вам допоможе документ «Приклад матриці внутрішнього клієнта», він пояснює, як робота одного відділу впливає на інші і як, визначивши відповідальних, ви досягнете бажаного результату: https://goo.gl/yuLG6V