Комунікація з клієнтами — тривалий процес, який триває від моменту залучення до післяпродажного обслуговування (і продажів). При цьому кількість людей, з якими ви ведете переговори, набагато більше тих, хто купує.

Ведучи продажу «на коліні» і не запровадивши CRM-систему, ви теж можете заробляти. Але, у міру збільшення бази, з’являється багато питань, відповідей на які вже немає:

• Наскільки нам важливий статус клієнта?
• Про що з ним домовлялися?
• Які наступні кроки?
• Коли передзвонити?
• Яка ймовірність угоди?

У новому бізнес-інсайті я розповім як вирішити всі ці проблеми і взяти під контроль комунікації з клієнтами.

Крім цього, ви дізнаєтеся, як впровадити CRM-систему за 1 день, коли це краще всього зробити і в якій послідовності варто підключати відділи до роботи з CRM.

А власників-максималістів, які вже опустили руки в спробах перетворити безвідповідальних і пасивних співробітників в команду мрії, я запрошую на практикум «Побудова сильної команди» 21 липня в Києві: https://goo.gl/1mo4g1

Приєднуйтесь, вчіться, впроваджуйте — і отримуйте колосальний результат.