Відділ маркетингу і відділ продажів — два підрозділи, що безпосередньо впливають на якість продажів у компанії. Тому часто власники намагаються їх або змішати, створюючи «універсальний відділ», або підкорити одне підрозділ іншому.

Робити цього не можна, тому що далеко не всі функції маркетингу впливають на доходи компанії (існує, наприклад, стратегічний, операційний маркетинг і бренд-менеджмент).

Але є 3 функції маркетингу, що безпосередньо впливають на продажу. Що це за функції і як їх реалізовує у себе Планета Кіно — дивіться у моєму новому бізнес-інсайті.

Більше того: щоб доходи вашого підприємства були ще вище, додаємо корисний документ «Чек-лист ефективного відділу продажів». Завантажуйте і впроваджуйте: http://bizcon.me/op_facebook

А ви вже забронювали місце на унікальний практикум Кирила Куницького «Ефективний власник бізнесу»? Реєстрація нещодавно відкрилася, а місць вже майже немає: http://bizcon.me/esb_0509