Зростання компанії — це завжди добре.

Але рано чи пізно приходить момент, коли кількість підрозділів та персоналу збільшується настільки, що власник втрачає розуміння того, що відбувається в бізнесі. Ось тут-то і починається хаос.

У цьому випадку власник компанії починає вибірково влаштовувати перевірки у відділах, хаотично роздаючи доручення, сіючи паніку і негатив. Як результат — в компанії змішуються обов’язки, зриваються бізнес-процеси, співробітники не розуміють своїх зон відповідальності і бізнес не зростає.

Хороша новина — всі ці проблеми можна вирішити за рахунок трьох дій:

  • Прописування чіткої організаційної структури.
  • Визначення точок контролю.
  • Встановлення ритму стратегічних зборів.

Детальніше про кожен з пунктів дивіться у моєму новому бізнес-інсайті. І на замітку! Щоб хаосу в компанії було менше, скористайтесь документом «Приклад опису бізнес-процесів»: http://bizcon.me/bpmn_blog

А якщо ви максималіст і вважаєте за краще вирішувати проблеми швидко і назовсім, реєструйтеся на наш практикум «Ефективний власник бізнесу» 15 вересня: http://bizcon.me/esb_blog