Щоб забезпечити високу продуктивність відділу продажів, необхідно проконтролювати цілий ряд факторів:

  • Доведення якості роботи менеджерів до єдиного стандарту.
  • Якісне ведення CRM-системи.
  • Дотримання нормативів по інтенсивності і результативності.
  • Відстеження показників роботи менеджерів.
  • Дотримання термінів.
  • Правильная пріоритизація завдань
  • Робота зі «сплячої» базою клієнтів.

Яким би професійним не був керівник відділу продажів, він фізично не здатний якісно закрити кожну з цих завдань

У цьому випадку на допомогу прийде адміністратор відділу продажу.

Що це за позиція і як розподіляються функції адміністратора і керівника відділу продажів, дивіться у моєму новому бізнес-інсайті.

А щоб конверсії були ще вище, скачивайте корисний документ — «Чек-лист ефективного відділу продажів»: http://bizcon.me/administrator_blog

Коли за вікном холодна погода, бажаємо побільше теплих лідов!