Бізнес-Інсайт: «Скрипт продажу — погано, скрипти продажів — добре!»

0
1

Щоб відділ продажів ріс, розвивався і при цьому не страждала якість роботи співробітників, важливо запровадити єдині стандарти ведення переговорів. Вони допоможуть як новачкам, так і менеджерів з досвідом завжди залишатися ефективними.

І тут криється велика небезпека, адже більшість компаній для цього практикують скрипти — алгоритми стандартизованого діалогу, якого менеджер повинен суворо дотримуватися.

Однак мало хто знає, що при неправильному застосуванні скрипти здатні не підвищити, а, навпаки, знизити конверсію менеджерів.

Чому так відбувається, навіщо потрібна варіативність і якими мають бути стандарти менеджерів з продажу — дивіться у моєму новому відео.

А щоб ваші конверсії були ще вище, скачивайте безкоштовно «Чек-лист ефективного відділу продажів»: http://bizcon.me/saleschecklist

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here