Бізнес-інсайт: Слідкуйте за інтересами клієнта

0
1

Після перегляду відеоуроків «Бізнес-Конструктор» ви вже знаєте, що бізнес-модель — базова складова системного бізнесу.

Більше того: прогресивні підприємці вміють аналізувати ринок, відокремлюючи цільових клієнтів від нецільових. Проблема в тому, що на цьому аналіз зазвичай закінчується, хоча в цей момент активна робота повинна починатися.

Поділяючи цільових клієнтів на окремі підгрупи, ви збільшуєте шанси потрапити в «біль» клієнта і дозволити її.

У бізнес-інсайті ви дізнаєтеся про вигоди і методах сегментації, а також про те, як з її допомогою вдосконалювати свій продукт.

А щоб ще більше вдосконалити бізнес-модель, скачивайте корисний документ — «Зразок опису бізнес-моделі»: http://bizcon.me/model_blog

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here