Це ключовий співробітник, відповідальний за контроль та якісне надання інформації у відділі продажів.

По мірі зростання відділу, керівник не встигає відстежувати ефективність всіх менеджерів, їх інтенсивність і пріоритет завдань.

Результатом роботи адміністратора буде ефективність і порядок в роботі менеджерів:

  • забезпечення руху угод по воронці;
  • ведення всієї історії переговорів;
  • якісне заповнення підсумків зустрічей;
  • категоризація угод по важливості;
  • рівномірний розподіл вхідних заявок по менеджерам;
  • контроль їх інтенсивності;
  • складання звітів про роботу відділу продажів;
  • обчислення та аналіз ключових показників роботи відділу.

Відкриваю доступ до документа «Посадова інструкція адміністратора відділу продажів», в якому детально прописані всі його обов’язки. Рекомендую ознайомитися: https://goo.gl/1zxRqd