Бізнес інсайт: Як організувати ефективне нарада

0
1

Хтось вважає, що робочі наради сьогодні — це неефективна витрата часу співробітників. Тим не менш колективне мислення часто сприяє народженню ключових ідей для зростання й розвитку бізнесу.
Для того, щоб час в процесі зборів використовувалося максимально раціонально, я підготував для вас кілька рекомендацій:

1. Плануйте наради. Складіть графік, підготуйте теми і переконайтеся, що всі учасники повідомлено.
2. Скоротіть кількість учасників до мінімуму. Проаналізуйте, хто з вашої команди є ключовим фахівцем у даній темі. Для інших співробітників можна провести презентацію з результатами наради.
3. Пропишіть таймінг. На кожне питання повинно бути виділено певну кількість часу, щоб ваше зібрання не затягнувся довше, ніж ви планували.
4. Призначте модератора. Авторитетна людина в колективі повинен вчасно скорегувати вектор руху розмови і стежити за дотриманням таймінгу.
5. Підведіть підсумки. Розподіліть завдання між співробітниками, встановіть дедлайни для їх виконання.

Детальніше про особливості ефективних зборів дивіться у новому бізнес-інсайті Кирила Куницького.

А щоб ви ознайомилися з усіма нюансами побудови сильної команди, ми приготували бонус — «Чек лист ефективного управління персоналом»: https://bit.ly/2RkGmOP

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here