У кожен момент часу клієнт вибирає між вами і конкурентом. У кого краще продукт? Хто швидше доставить замовлення? Де він отримає більше щастя?

Ваша перевага в цій боротьбі — наявність грамотного конкурентного аналізу, який допомагає визначити, що втратить споживач, якщо придбає не у вас.

Процес аналізу конкурентів складається з декількох етапів:

1. Створення набору критеріїв для порівняння вас з конкурентами.
2. Ранжування критеріїв за 10-бальною шкалою.
3. Опитування клієнтів.
4. Аналіз результатів.

Докладніше про кожен з цих пунктів дивіться у моєму новому бізнес-інсайті.

Нагадую, що детально говорити про конкурентної стратегії ми будемо вже 17-18 серпня на дводенному практикумі «Систематизація бізнесу» в Києві. Приєднуйтесь: http://bizcon.me/system