Перебуваючи у високій конкуренції, компанії прагнуть не просто знаходити, але й утримувати клієнтів, у яких завжди є альтернатива в особі конкурентів.

На ринку праці діє той же принцип: які шанси того, що завтра кращий співробітник не буде так само самовіддано відстоювати чужі інтереси?

Кращий спосіб утримувати і тих, і інших — якісний зворотний зв’язок. Але якщо зі зворотним зв’язком від клієнта справа йде простіше (оцініть нас за шкалою від 1 до 5-ти), то правильно спілкуватися із співробітниками вміють далеко не всі.

Ваше завдання — знайти відповіді на ряд питань:

  • Наскільки працівник задоволений роботою з вами?
  • З якими труднощами він стикається в процесі праці?
  • Наскільки йому зрозумілі очікувані результати роботи, а також стратегічні цілі компанії?
  • З якими викликами він стикається і як керівник може його підтримати?
  • Всі ці питання — важлива частина системи мотивації, яка допоможе створити приємну атмосферу в колективі і дасть відповідь на питання: «Що втратить кращий працівник, працюючи не у вас?».

    Детальніше про зворотного зв’язку та способи її отримання дивіться в моєму бізнес-інсайті.

    А щоб будувати команду мрії було ще простіше, приходьте на мій дводенний практикум «Систематизація бізнесу» 17-18 серпня в Києві. Системний і злагоджений бізнес завжди залучає кращих: http://bizcon.me/dreamteam

    До зустрічі!