Як організувати роботу з клієнтами, якісно проводити зустрічі з співробітниками, управляти документами і контролювати виконання завдань, не використовуючи при цьому десяток різних додатків і сайтів? Відповідь одна — Бітрікс24.

Це унікальний сервіс, що поєднує в собі всі елементи управління і організації робочого процесу. Кількість компаній, що використовують послуги Бітрікс в Україні, досягла позначки в 14 000, а кількість партнерських компаній — перевалила за 700.

Сьогодні усіма тонкощами роботи сервісу поділився його директор — Дмитро Суслов.

В інтерв’ю Дмитро розповів про еволюцію Бітрікс24, про причини, за яких компанія не працює напряму з клієнтами, і зізнався, що сервіс збирається здивувати користувачів в наступному році.

Дивіться відео — і ви дізнаєтеся:

  • Як не допустити розфокусування, ввівши нові послуги в хороший продукт.
  • Ризики при спробі самостійного впровадження CRM-системи.
  • На чому заробляють компанії-партнери Бітрікс24 і як стати однією з них.
  • Специфіка і підводні камені партнерських відносин.
  • Івент-маркетинг як ефективний спосіб залучення клієнтів.

Не пропустіть можливість виграти приз! Автор найцікавішого питання Дмитру Суслову під оригіналом відео на YouTube (https://youtu.be/0Xi3omg9Ngs) отримає доступ до користування максимальної версією Бітрікс24 протягом 3-х місяців!

А якщо ви не власник компанії, то цей подарунок все одно буде для вас корисним, оскільки піднісши його керівнику, ви значно підвищите свій рейтинг в його очах.

Будьте продуктивні!