Топ-експерт Fashion-індустрії, засновник компанії «АНДРЕ ТАН», володар премії «Best Fashion Adwords» Андре Тан вже відкрив мережу з 29 магазинів. Але на цьому він не зупиняється і найближчим часом планує випустити у світ свій парфум, а також колекції аксесуарів, взуття та дитячу лінію одягу.

Випускник програми «Власник бізнесу 2.0» Андре Тан покроково показав мені процес створення одягу, розповів про модні тренди і зізнався, що робить для підприємців сорочки з вишивкою «Пікапер» і «Sexy Boss».

Дивіться відео — і ви дізнаєтеся:

  • Чому в магазини дизайнерів потрапляє лише 10% одягу з модних показів.
  • Як зберігати стандарти якості, якщо процес створення піджака складається з понад 37 складових внутрішньої обробки.
  • Блейзери, стрейчеві тканини, спортивні елементи та інші модні тренди.
  • Як одержувати більше, керуючи сильними і слабкими сторонами співробітників.

Вже підготували гардероб на осінь? Якщо ні, дивіться самі модні поєднання кольорів в нашому відеоінтерв’ю.

А якщо ви, як і Андре Тан, мрієте пройти навчання у «Бізнес-Конструктор» і помножити результати бізнесу, не втрачайте часу і швидше вибирайте відповідний захід в нашому календарі: http://bizcon.me/calendar_AndreTan