Megogo — найбільший OTT/VOD сервіс з легальним контентом в СНД і Східній Європі. Складно уявити, але на старті роботи компанія настільки зневірилася в залученні клієнтів, що імітувала піратство: купувала контент — і пропонувала його безкоштовно.

Не можна сказати, що через кілька років користувачі відмовилися від «халяви», почавши масово купувати легальний контент. Але Megogo відбудували унікальну і злагоджену бізнес-модель, де 2% клієнтів приносять їм 40% доходу.

Я записав відмінне інтерв’ю з маркетинг-директором компанії Іваном Шестаковим. Дивіться і вчіться запускати ланцюгову реакцію, «нашаровуючи» одне джерело прибутку на інший:

• Складності першовідкривачів на ринку: як працювати в системі, де немає стандартів якості.
• Перевірені підходи до монетизації контенту.
• Що важливіше — розвивати бізнес або заробляти.
• Якими інструментами просування гидувати не можна.
• Ідеальний момент, щоб почати купувати трафік.
• Тренди в світі відеоконтенту.

P.s. Цікавий факт. Раніше користувачі спочатку вибирали програму або фільм для телеперегляду, а потім включали потрібний канал. Сьогодні навпаки: спочатку включають канал, а потім вибирають на ньому контент для перегляду.

І не забувайте, що один з головних факторів зростання бізнесу — системність його процесів. Вже сьогодні починайте робити свою компанію сильніше, скачавши «Приклад опису бізнес-процесів» і впровадивши його на практиці: https://goo.gl/E7drH8