Костя Браво і Ольга Єрмілова: Секрети успіху YouTube-каналів для бізнесу

0
1

В останні кілька років кількість бізнесменів, які приходять в YouTube, продовжує стрімко зростати. Що ж це — хобі, спосіб додаткового заробітку або частина маркетингової стратегії?

Сьогодні своїм досвідом поділяться Ольга Єрмілова — власниця весільного агентства, автор декількох книг і авторка YouTube-каналу про побудову бізнесу з нуля, а також Костя Браво — колишній комерційний директор будівельної компанії «НЕСТ» і автор каналу KOSMOPOLIT зі 100 тисячами передплатників.

В інтерв’ю мені гості розповіли про те, як створення каналу на YouTube може допомогти в розвитку і просуванні вашого бізнесу, чому важливо працювати над власним брендом і до яких труднощів потрібно бути готовим, якщо ви вирішили почати свою YouTube-кар’єру.

Дивіться відео — і ви дізнаєтеся:

• Специфіка створення YouTube-каналів для бізнес-ніші.
• Як упакувати і дорого продати свій особистий досвід.
• Діалог з передплатниками: негласні правила розміщення кордонів.
• Переваги невеликої команди.
• Просування особистого бренду: поради для інтровертів.

Цього разу шанси виграти призи від наших спікерів ще вище, адже ми проводимо цілих два конкурсу!

3 переможці отримають книгу з автографом від Ольги Єрмілова, а автор найкращого запитання Кості Браво отримає доступ до будь-якого одноденному або дводенного практикуму від Бізнес-Конструктор.

Шукайте оригінал відео на YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=ApQDvCty_uY пишіть найбільш цікаве питання!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here