Максим Храмов: «Раз в 3 роки в будь-якому ресторані треба щось змінювати»

0
1

Макс Храмів — співзасновник близько 60 ресторанів, серед яких Челентано, Жовток, фан-бар Банку, Pastateca.

Але як йому це вдалося?

У інтерв’ю зі мною Максим зізнався, що не платить медіа за рекламу, сам ходить по салонах і перукарським з пропозицією співпраці і стежить, щоб гостей зустрічали офіціантки з оголеними плечима.

Дивіться відео — і отримуйте концентрат ідей для розвитку своєї справи:

  • Чому ресторанна справа займає друге місце в рейтингу найбільш складних бізнесів і хто займає перше.
  • Швидка віддача: чому ресторатори емоційно залежні від своїх закладів.
  • На що звертати увагу, вибираючи партнерів (крім гаманця).
  • Вартість запуску і термін окупності ресторану.
  • Як отримати 70% лояльної аудиторії через 2-3 місяці.
  • Стратегічний і локальний маркетинг на реальних прикладах.

І ще один сюрприз! Дивіться інтерв’ю до кінця, щоб поборотися за приз від Максима Храмова.

А щоб ваш шлях до успіху був більш легким, скачивайте корисний документ — Посадову інструкцію власника бізнесу: https://goo.gl/yXSrdU

Доброго дня!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here