Кращий блогер — це людина, якій є що сказати, і він хоче висловитися. Саме так вважають представники найбільшої медіамережі AIR.
Можливо, саме така позиція допомогла їм:
- Стати офіційному партнером YouTube.
- Увійти в ТОП-3 медіамереж світу.
- Запустити понад 50 YouTube-каналів з мільйоном передплатників.
Засновник мережі Сергій Білоусов в інтерв’ю розповів мені про те, чому сучасні маркетологи вміють тільки ходити на конференції і в якийсь момент він відмовився від усіх сторонніх проектів, щоб методом проб і помилок розвивати свою медиасеть.
Дивіться відео — і ви дізнаєтеся:
- Як закривати 100 мільярдів переглядів в рік.
- Топ-3 правила швидкого набору для передплатників на YouTube.
- Чому YouTube — це чорний ящик отримання досвіду.
- 3 головні завдання успішного СЕО.
- Американський двійник фестивалю ВидеоЖара.
Але і це ще не все! Шукайте це відео на нашому YouTube-сторінці, пишіть під ним свій коментар — і вигравайте безкоштовні квитки на фестиваль ВидеоЖара: https://goo.gl/96pYtQ