Привіт, друзі!

Як ви визначаєте ефективність роботи відділу продажів? Ви впевнені, що берете за основу правильні показники?

Найчастіше проблема полягає саме у відсутності системного підходу при побудові своєї команди, а не в результатах її роботи.

Багато власників помилково віддають ініціативу планування і ведення продажів своїм співробітникам. Ще гірше, коли вони виконують додаткові обов’язки, що не стосуються їх безпосередньої завдання — продавати.

Такий підхід значно погіршує ефективність роботи, а відповідно — знижує продажу.

Підвищити ефективність продажів допоможе правильна модель роботи

Вкрай важливо виробити успішну модель роботи і привчити співробітників діяти в її межах. Для цього необхідно використовувати комплекс певних інструментів, про які я розповідаю в сьогоднішньому подкасті.

Детальніше про практикумі «Побудова відділу продажів»:

В Україні
У Казахстані