Потрібно вирішити, хто ви — Apple, Marriott або Starbucks.

0
1

У сьогоднішньому бізнес-інсайті я розповідаю про вибір конкурентної стратегії. Важливо, щоб ви розуміли свої переваги і працювали над їх вдосконаленням.

Ключові стратегічні підходи, які використовуються більшістю компаній:

1) Диференціація — базовий підхід до конкурентної стратегії, який означає виділятися на тлі своїх конкурентів за рахунок продукту (Apple), сервісу (Marriott) або операційної ефективності (Starbucks).

2) Фокусування — концентрація на певній вузькій ніші і заняття лідируючої позиції в ній (Bentley).

3) Мінімізація витрат — коли ваша собівартість нижча ніж у конкурентів за рахунок постійної роботи над оптимізацією внутрішніх процесів (Walmart, IKEA, Auchan).

Для того щоб ефективно розвивати свій бізнес і масштабувати його, дуже важливо знати відповідь на питання:
• Чому ваша цільова аудиторія купить саме у вас?
• Що вона втратить якщо не купить у вас?

Опрацюйте це зі своєю ключовою командою, а я вам допоможу — ділюся безкоштовним документом «Покроковий алгоритм створення бізнес-моделі», скачивайте: https://goo.gl/LM1MX4

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here