Ритм стратегічних зборів

0
1

Якщо у вас є план виконання завдання — це вже половина успіху. Сьогодні бізнес-інструмент буде текстовий, у вигляді зручного конспекту, поїхали!

Важливим елементом управління бізнесом є якісний ритм стратегічного планування.
У Бізнес-Конструктор ми проводимо ряд заходів по плануванню, фактично вони поділяються на 4 групи, в залежності від частоти і учасників:

1. Щотижневий управлінський стендап
Частота проведення: щопонеділка з 9:00.
Тривалість: 30 хвилин.
Збори керівників, проводиться стоячи (щоб не затягувалося). На зборах кожен керівник розповідає про свої дії, виконані для досягнення стратегічних цілей, на минулого тижня і про дії, що плануються на цьому тижні. Кожен керівник виступає обмежений час, по таймеру, 2 хвилини на людину.

2. Статуси стратегічних завдань
Частота проведення: раз на місяць (місяці, коли немає річний та квартальні стратегічних сесій).
Тривалість: 3 години.
На цьому заході відповідальні працівники звітують про прогрес по підзвітним їм стратегічним завданням та розповідають про плани на наступний місяць.

3. Квартальна стратегічна сесія
Частота проведення: раз на квартал.
Тривалість: півдня.
Це проміжне захід, на якому контролюється досягнення квартальних цілей, коригується річне бачення і цілі, розробляються плани на наступний квартал.

4. Річна стратегічна сесія
Частота проведення: раз на рік (на початку або в кінці року).
Тривалість: 2 дні.
На сесії підводяться підсумки попереднього року, розробляється бачення і ставляться цілі на майбутній рік. Після цього цілі розбиваються на етапи з кроком в один квартал і розробляється план по досягненню цілей першого кварталу.

Рік підходить до кінця, саме час продумати наступний. Якщо у вашій компанії немає чіткого ритму планування, то саме час його створити. Ми розробили унікальний захід, щоб допомогти вам почати ефективно планувати і досягати поставлених цілей вже в 2017.
Запрошую на новий майстер-клас «Стратегія 2017» 22 грудня в Києві. Реєструйтеся сьогодні, формат залу обмежений кількістю місць:

Забронювати місце

Ніякої абстрактної теорії, тільки корисні інструменти:

► як саме аналізувати конкурентів;
► коли, як і де проводити річні та квартальні стратегічні сесії;
► як залучати команду до визначення цілей компанії;
► як розробляти плани і призначати відповідальних;
► як саме контролювати виконання поставлених завдань та інше.

До зустрічі 22 грудня!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here