Секрети «вічного» глянцю: чому ми старіємо, а Cosmopolitan — немає

0
1

Перший журнал Cosmopolitan вийшов у 1886 році. Роки пройшли, змінилися тренди, з’явилися інтернет речей і хмарні технології, а це друковане видання і далі залишається самим продаваним і популярним журналом світу.

Сьогодні Cosmopolitan видається на 52 мовами в 32 країнах світу, його аудиторія понад 42 000 000 жінок. Журнал став символом об’єднання поколінь, тому що користується популярністю і у мам, і у дочок. Більше того: подейкують, що чоловіки читають Cosmo, щоб з’ясувати, про що думають жінки.

У новому інтерв’ю я поспілкувався з директором і маркетинговим директором видавничого дому HS, а також шеф-редактором журналу Cosmopolitan — і з’ясував, як створювати корисний жінкам, і як на цьому заробляти.

Дивіться відео — і ви дізнаєтеся:

• Як друкованим виданням залишатися восребованными в епоху інтернету.
• Журнал VS блогери: хто переможе і чому
• Який він — ідеальний текст для реклами в Cosmopolitan
• Секрети створінь заходів національного масштабу.

В інтерв’ю представники глянцю розкажуть, чому в Україні не скоро заговорять про ЛГБТ, навіщо жінки бігають у підборах на швидкість і як відрізняється аудиторія журнали Cosmopolitan, Elle, Elle Decoration і Bazaar.

Ну і куди ж без нашого конкурсу?

1. Шукайте оригінал відео на YouTube: https://www.youtube.com/user/businessconstructor
2. Пишіть в коментарях свої запитання.
3. Чекайте результати конкурсу 5 грудня.

P. S. В цей раз у нас буде цілих два переможці, які отримають піврічну підписку на Cosmopolitan або два квитка на COSMOPOLITAN AWARDS. Чекаємо на ваші коментарі!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here