Перший журнал Cosmopolitan вийшов у 1886 році. Роки пройшли, змінилися тренди, з’явилися інтернет речей і хмарні технології, а це друковане видання і далі залишається самим продаваним і популярним журналом світу.

Сьогодні Cosmopolitan видається на 52 мовами в 32 країнах світу, його аудиторія понад 42 000 000 жінок. Журнал став символом об’єднання поколінь, тому що користується популярністю і у мам, і у дочок. Більше того: подейкують, що чоловіки читають Cosmo, щоб з’ясувати, про що думають жінки.

У новому інтерв’ю я поспілкувався з директором і маркетинговим директором видавничого дому HS, а також шеф-редактором журналу Cosmopolitan — і з’ясував, як створювати корисний жінкам, і як на цьому заробляти.

Дивіться відео — і ви дізнаєтеся:

• Як друкованим виданням залишатися восребованными в епоху інтернету.
• Журнал VS блогери: хто переможе і чому
• Який він — ідеальний текст для реклами в Cosmopolitan
• Секрети створінь заходів національного масштабу.

В інтерв’ю представники глянцю розкажуть, чому в Україні не скоро заговорять про ЛГБТ, навіщо жінки бігають у підборах на швидкість і як відрізняється аудиторія журнали Cosmopolitan, Elle, Elle Decoration і Bazaar.

Ну і куди ж без нашого конкурсу?

1. Шукайте оригінал відео на YouTube: https://www.youtube.com/user/businessconstructor
2. Пишіть в коментарях свої запитання.
3. Чекайте результати конкурсу 5 грудня.

P. S. В цей раз у нас буде цілих два переможці, які отримають піврічну підписку на Cosmopolitan або два квитка на COSMOPOLITAN AWARDS. Чекаємо на ваші коментарі!