Скільки коштує ваш клієнт?

0
1

Словосполучення «бюджет на маркетинг» викликає легку паніку у багатьох власників бізнесу. Бюджет маркетингу — це витрати на маркетингові дослідження ринків, на забезпечення конкурентоспроможності товарів, на інформаційний зв’язок з споживачами: рекламу, стимулювання збуту, виставки, ярмарки, організації товарообігу та збуту.

Всім ясно, як прорахувати бюджет на закупівлі товару, оренду приміщення, зарплату співробітників. Але, як скласти кошторис для цих ефемерних витрат на рекламу? Є дуже просте рішення. Важливо порахувати, скільки ви можете платити за одного клієнта і скільки ви насправді платите. На основі цього ви можете спланувати бюджет на маркетингові канали.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here