Як перетворити бізнес в релігію, в якій будуть поклонятися мільйони людей? Чому одні бренди стають гігантами, а інші назавжди втрачаються в тіні собі подібних?

Сьогодні своїм досвідом поділився ТОП-1 маркетолог країни, творець найбільшого креативного агентства Fedoriv — Андрій Федорів. За 20 років роботи в маркетингу він допоміг розробити і перезапустити більше 100 брендів, серед яких «Хортица», «Нова Пошта», «Розетка» і OLX.

В інтерв’ю Андрій Федорів розповів мені про головну ілюзії підприємців-початківців, про те, чому ручна праця важливіше стандартизації, а також як навчитись ефективно працювати у віртуальному офісі.

Дивіться відео — і ви дізнаєтеся:

• Еволюція маркетингу: від науки про просування до науки про зміни.
• Навіщо вписувати в організаційну структуру компанії «супергероїв».
• Чесна правда про консалтингово-сервісному бізнесі: підводні камені.
• Як правильно пакувати і просувати продукт компанії
• Золота середина між хаосом і формалізацією.

І традиційний конкурс: шукайте оригінал відео на YouTube (https://youtu.be/dyhl5cPOtko), цікаве питання задавайте в коментарях — і в подарунок отримаєте хорошу книгу від кращого маркетолога країни!