Центри відповідальності в маркетингу

0
1

Інтернет-маркетинг є для вас важливим каналом отримання клієнтів? Тоді дивіться новий бізнес-інструмент про оптимізацію всередині підрозділу маркетингу.
► Як розділити комунікацію та трафік і навіщо вам два відділи всередині маркетингу?
► Чому лідогенерація повинна бути окремим процесом?
► Що за «подогревающая» і «утеплюючі» функції маркетингу?
► Хто повинен займатися контент-маркетинг, а хто — рекламу?
► Які очікувані результати роботи відділів лідогенераціі і маркетингових комунікацій?

Відповіді на ці та інші питання я дам в новому подкасті, дивіться уважно, коментуйте і задавайте питання:

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here