Як підвищити рівень лояльності?

0
1

Як ви думаєте, що впливає на рівень прибутку вашого бізнесу, крім очевидних факторів? Відповідь дуже проста — позитивне ставлення клієнтів до вашої компанії, тобто, їх лояльність.

За статистичними даними приблизно 80% доходів бізнесу приносить 20% постійних клієнтів. Таким чином, чим більше людей перейметься позитивними емоціями до вашої компанії, стане вашими постійними покупцями, тим більше буде ваш прибуток.

Лояльність клієнтів — важливий показник успішності та рівня розвитку організації. Крім того, задоволений клієнт зазвичай розповідає про купівлю в середньому 3 своїм знайомим, а незадоволений ділиться своїм роздратуванням с — 10!

Хочете дізнатися, як ефективно і системно підвищувати лояльність клієнтів? Як впроваджувати необхідні процеси в цьому напрямку? Цими та іншими секретами з вами поділиться Кирило у сьогоднішньому подкасті.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here