Засновник TripMyDream Андрій Буренок: «travel-бізнесі можна стати мільйонером, але мільярдером — ніколи»

0
1

Іноді хочеться вийти з дому за хлібом і полетіти в іншу країну. Ця людина не тільки може собі це дозволити, але і допомагає величезному числу клієнтів подорожувати комфортно і дешево.

Сьогодні у мене в гостях засновник сервісу TripMyDream Андрій Буренок, чий стартап кілька років тому виграв в конкурсі $500 000. Зараз щодня на сайт TripMyDream заходить понад 25 000 унікальних користувачів, а кількість переглянутих за місяць сторінок вже перевалила за 1,5 мільйона.

Андрій розповів, як пов’язані з його стартапом італійське вино і спущене колесо, прочинив завісу таємниці навколо своєї роботи і назвав компанії, які витрачають на Google AdWords більше 2 мільярдів доларів.

Дивіться відео — і ви дізнаєтеся:

  • Як боротися за клієнта в ніші, де знизити ціну неможливо.
  • Як виховати в споживачах звичку купувати.
  • 2 типу продуктів — траффикообразующие і монетизирующие.
  • Звідки брати передплатників для соцмереж.
  • Ка досягти 90%-ної точності прогнозів ціни.

Ну і куди ж без нашого конкурсу? Відразу три переможці отримають фірмову толстовку від засновника Trip My Dream!

  • Шукайте оригінал відео на YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KTV5QCSUQDE
  • Пишіть в коментарях свої запитання.
  • Чекайте результати конкурсу 5 грудня.
  • P. S. Андрій впевнений, що YouTube — це мультиплікатор будь-якого бізнесу. Зокрема, за рік він сам заробив на YouTube понад $150 000.

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here