Зворотній звязок від клієнтів

0
1

Привіт, друзі!

Парадоксально, але більшість компаній починають спілкуватися з клієнтами тільки, коли починають надходити скарги. Реагувати на негатив і працювати з фидбэком важливо, але не менш важливо просто «говорити» з клієнтами.
Зізнайтеся чесно, як часто ви задавали питання: «Як вам наш продукт? Все подобається? Може нам потрібно щось покращити?»

Регулярний збір даних зворотного зв’язку — це ваша перевага і головний стимул для розвитку вашого бізнесу.
Як налагодити цей процес, яку форму спілкування з клієнтами вибрати і як організувати першу зустріч з фоку-групою, я розповім у сьогоднішньому відео з рубрики «Бізнес-Інструменти»:

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here