Коли ефективність і прибутковість бізнесу залежить від швидкості розвитку, багато керівники приділяють увагу раціональним факторів (завдання, нормативи, KPI, терміни), забуваючи про емоційний стан співробітників.
Але дивовижний факт: виявляється, виконання однієї і тієї ж роботи у різному емоційному стані може давати абсолютно інший результат.
Підтримуючи в команді правильний емоційний тонус, ви можете суттєво збільшити його ККД.
Керуючи моральним станом співробітника, керівнику важливо сфокусуватися на 4-х елементів:
- самосвідомості;
- самоконтроль;
- емпатії;
- управління відносинами.
Детально про кожен із них Кирило Куницький розповість у своєму новому бізнес-інсайті. А щоб результати команди дивували вас ще більше, скачивайте корисний документ — «Принципи роботи ефективного керівника»: http://bizcon.me/principles_0711