Особливо про тих, які ви отримаєте в короткостроковій перспективі.
Задайте собі питання: «Якою буде моя компанія через 5, 10 років?». Дуже важливо мати бачення довгострокової стратегії розвитку компанії. Створіть яскраву картинку майбутнього і кожен день усуває розрив між тим, що є зараз і до чого ви хочете прийти.
Транслювати своє бачення розвитку недостатньо. Обов’язково залучіть команду в процес планування. Співробітники будуть набагато охочіше виконувати завдання, до створення яких вони були причетні.
Найкраще це робити на річний стратегічної сесії і потім коригувати плани на проміжних зборах. Щоб допомогти краще розібратися в цьому питанні — відкриваю доступ до документа «Інструкція з проведення стратегічної сесії». https://goo.gl/oFrmoC