Складно переоцінити важливість відділу продажів, тому що від нього залежить прибуток вашої компанії. А як забезпечити дохід? Найняти хороших менеджерів з продажу і правильно організувати їх роботу.
Щоб ще на момент відбору оцінити перспективність майбутнього менеджера, важливо перевірити наявність у нього двох якостей.
1. Орієнтація на результат
Менеджеру щодня доводиться стикатися з відмовою або сумнівами, тому жорстка хватка і непримиренність з поразкою — це перші якості, які повинен перевірити керівник.
2. Високий рівень комунікабельності
Співробітник, який вміє швидко налагоджувати контакт, який чітко визначає мотиви і потреби клієнта, покаже кращий результат, ніж інтроверт, який будує діалог виключно за прописаним скрипту.
Детальніше про якості еталонного менеджера дивіться у новому бізнес-інсайті Кирила Куницького.
В якості бонусу пропонуємо вам завантажити корисний документ — «Приклад профілю компетенцій співробітника»: http://bizcon.me/competence_1212
P. S. Приємна новина! У коментарях до відео на YouTube (https://youtu.be/urBRwrkwQAs) ви знайдете імена переможців конкурсів від Євгена Черняка, Лери Бородіної, Андрія Буренка та інших успішних бізнесменів. Шукайте себе у списку — і забирайте приз 🎁