Перебуваючи у високій конкуренції, компанії прагнуть не просто знаходити, але й утримувати клієнтів, у яких завжди є альтернатива в особі конкурентів.
На ринку праці діє той же принцип: які шанси того, що завтра кращий співробітник не буде так само самовіддано відстоювати чужі інтереси?
Кращий спосіб утримувати і тих, і інших — якісний зворотний зв’язок. Але якщо зі зворотним зв’язком від клієнта справа йде простіше (оцініть нас за шкалою від 1 до 5-ти), то правильно спілкуватися із співробітниками вміють далеко не всі.
Ваше завдання — знайти відповіді на ряд питань:
Всі ці питання — важлива частина системи мотивації, яка допоможе створити приємну атмосферу в колективі і дасть відповідь на питання: «Що втратить кращий працівник, працюючи не у вас?».
Детальніше про зворотного зв’язку та способи її отримання дивіться в моєму бізнес-інсайті.
А щоб будувати команду мрії було ще простіше, приходьте на мій дводенний практикум «Систематизація бізнесу» 17-18 серпня в Києві. Системний і злагоджений бізнес завжди залучає кращих: http://bizcon.me/dreamteam
До зустрічі!