Це ключовий співробітник, відповідальний за контроль та якісне надання інформації у відділі продажів.
По мірі зростання відділу, керівник не встигає відстежувати ефективність всіх менеджерів, їх інтенсивність і пріоритет завдань.
Результатом роботи адміністратора буде ефективність і порядок в роботі менеджерів:
- забезпечення руху угод по воронці;
- ведення всієї історії переговорів;
- якісне заповнення підсумків зустрічей;
- категоризація угод по важливості;
- рівномірний розподіл вхідних заявок по менеджерам;
- контроль їх інтенсивності;
- складання звітів про роботу відділу продажів;
- обчислення та аналіз ключових показників роботи відділу.
Відкриваю доступ до документа «Посадова інструкція адміністратора відділу продажів», в якому детально прописані всі його обов’язки. Рекомендую ознайомитися: https://goo.gl/1zxRqd