- Тематичний журнал «Борозна» від продавців тракторів?
- Знак якості для ресторану від виробників автомобільних шин?
- YouTube-відео масового характеру від престижної бізнес-школи?
У новому бізнес-інсайті Кирило Куницький розповість, на що йдуть власники бізнесу заради любові та лояльності з боку цільової аудиторії.
Ви дізнаєтеся про бізнес-аналогії романтичного періоду «залицяння», про те, як викликати (і зберегти довіру клієнтів, про важливість їх утворення і, навпаки, до яких сумних наслідків здатна привести продаж «в лоб».
А щоб продажів у вас було ще більше, даруємо корисний документ — «Чек-лист ефективного відділу продажів»: http://bizcon.me/2510_sales
Скачивайте — і впроваджуйте!