Іноді хочеться вийти з дому за хлібом і полетіти в іншу країну. Ця людина не тільки може собі це дозволити, але і допомагає величезному числу клієнтів подорожувати комфортно і дешево.
Сьогодні у мене в гостях засновник сервісу TripMyDream Андрій Буренок, чий стартап кілька років тому виграв в конкурсі $500 000. Зараз щодня на сайт TripMyDream заходить понад 25 000 унікальних користувачів, а кількість переглянутих за місяць сторінок вже перевалила за 1,5 мільйона.
Андрій розповів, як пов’язані з його стартапом італійське вино і спущене колесо, прочинив завісу таємниці навколо своєї роботи і назвав компанії, які витрачають на Google AdWords більше 2 мільярдів доларів.
Дивіться відео — і ви дізнаєтеся:
- Як боротися за клієнта в ніші, де знизити ціну неможливо.
- Як виховати в споживачах звичку купувати.
- 2 типу продуктів — траффикообразующие і монетизирующие.
- Звідки брати передплатників для соцмереж.
- Ка досягти 90%-ної точності прогнозів ціни.
Ну і куди ж без нашого конкурсу? Відразу три переможці отримають фірмову толстовку від засновника Trip My Dream!
P. S. Андрій впевнений, що YouTube — це мультиплікатор будь-якого бізнесу. Зокрема, за рік він сам заробив на YouTube понад $150 000.